بهشتی به نام حصار قاجار

اطلاعات در مورد روستای حصار قاجار

بهشتی به نام حصار قاجار

اطلاعات در مورد روستای حصار قاجار

غروب آفتاب

عکاس خانم الهام حیدری




نظرات 5 + ارسال نظر
mohammad reza 1392,02,10 ساعت 03:30 ب.ظ

وای.چه غروب قشنگی.دسستتون درد نکنه خانم حیدری و همین طور آقا رضا مرسی که این عکسا رو گذاشتی

وظیفه است.عکس بفرستید من آپلود میکنم تا همه ببینن

heydari 1392,02,10 ساعت 03:31 ب.ظ

allllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiii hastan aksa

علی 1392,02,14 ساعت 08:36 ق.ظ http://www.mylove605.parsiblog.com

سلام و درود درود
آقای رضای گل بازی ما در مقابل بازی شما چیزی نیس خواسم بیام تیم شما تا بتون تجربه بیشتری کسب کنم انصافا هم تیمیای جالبی داری مخصوصا اون پاسورتون قرار سه شنبه این هفته هم بیام دیگه بقیه شو میمونه واسه بعد کنکور ایشالا شام ناهارمونم تو سالن والیبال میخوریم منم واقعا خوشحال شدم که شما و دوستای خوبتون رو دیدم با اجازه مارفتم بازم سر میزنم بای

ایشالا علی آقا.به امید خدا کنکورم به خوبی پشت سر میزارید و خلاص.موفق باشی

س 1392,02,25 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام ممنونم از الهام جان و شما عکسای خوبیه واقعا مخصوصا درختای میوه

M 1392,08,20 ساعت 01:58 ب.ظ

غروب پائیزه/ دلم غم انگیزه/ چشم فلک نمنم/ اشکاشو میریزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد