چگونه باتری موبایل یا تبلت خود را در اندروید کالیبره کنیم؟

مفهوم باتری کالیبره چیست؟ چرا منبع انرژی ابزارهای باتری موبایل به کالیبره شدن نیازمند است؟ چگونه در اندروید باتری گوشی خود را کالیبره کنیم؟ اگر گشتی در اینترنت بزنید، پرسش های این چنینی و موارد مشابه دیگری را می یابید که نشان از دغدغه ذهنی کاربران بسیاری دارند و زمانی که سراغ پاسخ ها را می گیرید، با طوماری مواجه می شوید که عمل به آن به گذر از هفت خوان می ماند. در این نوشتار می خواهیم آن پاسخ ها را به حال خود بگذاریم و کمی عملی تر به راه حل بپردازیم.

اگر حوصله کمی تئوری را ندارید، به انتهای مطلب بروید! در اندروید فایلی به نام batterystats.bin وجود دارد که محتوایش ظرفیت باتری موبایل، وضعیت آن در حالت شارژ و تخلیه کامل به همراه یک سری داده های آماری همچون درصد مصرف اپلیکیشن ها است. درصد آیکون باتری موبایل سامسونگ در نوار وضعیت و همچنین آماری که در قسمت باتری موبایل سامسونگ از بخش تنظیمات مشاهده می کنید، بازتابی است از محتوای همین فایل. گاهی به هر دلیل درونیات batterystats.bin به نادرستی(!) تغییر می کند و نتیجه آن می شود که فرضا باتری گوشی موبایل هرگز به شارژ کامل نمی رسد، یا درصد باتری موبایل به یکباره کاهش می یابد و یا اینکه نمی توانید از تمام ظرفیت باتری آیفون خود بهره ببرید و فکر می کنید عمر آن به پایان رسیده است. در چنین شرایطی اگر بتوانیم این فایل را به درستی بازنویسی کنیم، مشکلات محو می شوند. به عمل بازنویسی battery stats.bin در اندروید کالیبره نمودن (و یا دقیق تر re-calibrating) می گویند. برای کالیبره نمودن باتری در اینترنت دو روش را می بینید؛ نخست برای دستگاه های اندرویدی روت شده (سطح دسترسی ادمین) و دیگری برای دستگاه های معمول و غیر روت. روش اول شامل حال بسیاری از کاربران نمی شود و به واسطه خطرات ذاتی چنین سطحی از دسترسی، توصیه هم نمی شود. می ماند روش دوم که مناسب حال گوشی و تبلت افراد بسیاری بوده و نیازی هم به روت شدن ندارد. راهکار ارائه شده برای این روش غالبا طولانی و حوصله سر بر است، برای همین ما آن را بر حسب تجربه کمی تغییر داده ایم تا عملی تر شود. از آنجا که فایل batterystats.bin با هر بار شارژ کامل باتری مجددا باز نویسی می شود، روش توصیه شده از این قرار است:

گام اول

اجازه دهید باتری گوشی یا تبلت کاملا تخلیه شده و دستگاه خاموش شود، سپس در همان حالت شارژر را به دستگاه متصل کنید تا باتری کاملا شارژ شود. پس از رسیدن به شارژ کامل، بگذارید نیم ساعتی این عمل ادامه یابد.

گام دوم

دستگاه را از برق جدا نموده و روشن کنید. پس از ورود به اندروید، مجددا شارژر را وصل نمایید تا شارژ به 100 درصد رسیده و باز هم نیم ساعتی در همین حال بماند. سپس شارژر را جدا کنید.

به همین سادگی! توجه داشته باشید که فلسفه تخلیه و شارژ باتری گوشی در ابتدای خرید نیز چیزی بیش از کالیبره کردن آن نیست و همچنین باتری لیتیوم یون/پلیمر نیازی به اتصال 8 یا 9 ساعته به برق ندارد. در انتها به یاد داشته باشید که باتری های بر پایه لیتیوم علاقه چندانی به تخلیه کامل نداشته و بهتر است آن را از سر هوس کالیبره نکنید!

منبع: مجله سخت افزار

ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28

ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28

ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 طراحی بسیار زیبا و خیره کننده دارد و در این رده قیمت از بهترین و به صرفه ترین مدل های موجود است. بند چرمی آن بسیار زیبا و با کیفیت است.

صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.31 اینچ 240 *240 پیکسل با کیفیت عالی است. میزان رم ساعت هوشمند کینگ ور KW28 برابر با 64 مگابایت است.

باتری 340 میلی آمپر ساعت در استفاده معمولی 5 روز شارژدهی دارد.

ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28

قابلیت نصب سیمکارت

امکان نصب سیمکارت روی ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 وجود دارد. سیمکارت میکرو قابلیت نصب روی این ساعت هوشمند را دارد. امکان پاسخ گویی به تماس های تلفنی و شماره گیری و برقراری تماس توسط ساعت امکان پذیر است.

از این ساعت می‌توان بصورت مستقل بدون نیاز به تلفن همراه استفاده کرد و به راحتی تماس های تلفنی برقرار کنید یا به آنها پاسخ دهید, پیامک ارسال و دریافت کنید.

اسپیکر

ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 مجهز به اسپیکر است. برای پخش موسیقی و تماس تلفنی کاربرد دارد.

ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28

قابلیت نصب کارت حافظه

امکان ارتقا حافطه ساعت هوشمند کینگ ور KW28 توسط کارت حافظه تا سقف 16 گیگابایت وجود دارد.

پایش فعالت های روزانه

این ساعت قابلیت نظارت بر ضربان قلب و ثبت میزان فعالیت های روزانه را دارد. میزان کالری مصرفی روزانه را محاسبه می‌کند. قابلیت گام شمار نیز دارد.

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش فایل

هر فایلی که قابل دانلود است قابل فروش است! با شاپرفا درآمد شغلی خود را متحول کنید و با استفاده از فروشگاه محصولات دانلودی، کسب و کار متفاوت خود را راه اندازی کنید.

 

کسب درآمد اینترنتی با شاپرفا

افرادی که یک کالای فیزیکی تولید می کنند، تقریبا تکلیف آنها جهت فروش محصولات مشخص است؛ یا یک پخش کننده پیدا می کنند یا محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند تا به دست مشتری برسد ولی اگر بخواهید همین کار را برای محصولات دانلودی از قبیل نرم افزار، بازی، فیلم، پروژه و یا هر کالای دیجیتال دیگری که ماهیت فیزیکی ندارد انجام بدهید، تکلیف چیست؟

 همکاری در فروش فایل شاپرفا

اینجا است که می توانید از سرویس www.shoperfa.com استفاده کنید. این سایت یک پلتفرم برای خرید و فروش محصولات دیجیتالی مثل نرم افزار، کتاب های الکترونیکی، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فایل قابل دانلودی دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد که با ثبت نام در آن؛ می‌توانید یک فروشگاه رایگان فایل و محصولات دانلودی داشته باشید. همچنین شما میتوانید علاوه بر فروش محصولات اختصاصی خود، سایر محصولات موجود در سیستم را نیز به فروش رسانده و با استفاده از سیستم همکاری در فروش، کسب در آمد نمایید.

با شاپرفا درآمد شغلی خود را متحول کنید. ثبت نام رایگان

فروشگاه ساز رایگان 

شاپرفا در واقع چیست؟

شاپرفا پلتفرمی کارآمد و کاربر پسند را جهت خرید و فروش محصولات دیجیتالی (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابلیت ایجاد یک فروشگاه کاملا رایگان برای شما فراهم کرده است. با رابط کاربری شاپرفا شما و مشتریانتان همواره خشنود خواهید بود. چرا که شاپرفا آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش خرید و فروش محصولات دیجیتالی است.

 

چگونه از شاپرفا کسب در آمد کنیم؟

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی شاپرفا یکی از بهترین و اصولی‌ترین سایت‌های همکاری در فروش است که شما از طریق آن میتوانید اقدام به ثبت نام و کسب درآمد کنید.

آپلود کنید: فایل های دیجیتالی خود از قبیل کتاب الکترونیکی، موسیقی، فیلم، نرم افزار، مقاله، طرح های گرافیکی و ... را در سیستم آپلود نمایید.

فروش کنید: با عضویت در شاپرفا شما یک فروشگاه رایگان فروش محصولات دانلودی خواهید داشت. هر محصولی که آپلود کنید در فروشگاه شما و در صورت تمایل در کلیه فروشگاه های شاپرفا نمایش داده خواهد شد. شما میتوانید از سیستم بازاریابی نیز کسب درآمد کنید.

برداشت کنید: شاپرفا علاوه بر فروشگاه رایگان، یک درگاه پرداخت اختصاصی نیز فراهم می‌کند. شما می‌توانید مبالغی که به ازای فروش محصولات به حساب کاربریتان واریز شده را در هر ساعتی از شبانه روز برداشت کنید. وجوه طی چند دقیقه به حساب بانکی شما واریز می گردد.

 کسب درآمد از فروش فایل

شما با ثبت نام در سامانه محصولات دانلودی شاپرفا از دو طریق می توانید اقدام به کسب درآمد نمایید:

در صورتی که شما هیچ فایلی برای فروش ندارید پیشنهاد می شود در سامانه فروش محصولات دانلودی شاپرفا ثبت نام و نسبت به ایجاد یک فروشگاه رایگان اقدام نمایید تا بتوانید با استفاده از سیستم همکاری در فروش، از طریق فروش فایل های دیگر فروشگاه ها و سایر محصولات دانلودی موجود در سایت، کسب درآمد نمایید. همچنین در صورتی که دارای وبلاگ یا وبسایتی هستید می توانید از طریق قرار دادن کدهای بازاریابی در وبلاگ یا وبسایت خود، بدون هیچگونه سرمایه گذاری، به درآمد بالایی برسید. حداقل مبلغ پورسانت برای فایل های موجود در سیستم 10 درصد است.

به عنوان مثال در صورتی که موفق به فروش محصولی با قیمت ۴۰ هزار تومان شوید حداقل مبلغی برابر با 4 هزار تومان به عنوان پورسانت به حساب شما واریز خواهد شد.

 

ایجاد فروشگاه رایگان فایل و فروش فایل های خود یا دیگران

در صورتی که شما فایلی را جهت فروش داشته باشید، با استفاده از این روش میتوانید پس از ثبت نام، نسبت به قراردادن فایل در شاپرفا اقدام نمایید. فایل شما ابتدا توسط تیم فنی شاپرفا بررسی شده و در صورت تأیید، در سایت قرار خواهد گرفت و شما به عنوان مالک، در ازای هر فروش از فایل مذکور که توسط بازاریابان انجام گیرد صاحب حداقل 70 درصد از کل مبلغ هر فروش خواهید شد. توجه داشته باشید که با ثبت نام در سایت سیستم به شما یک فروشگاه رایگان ارائه خواهد داد که علاوه بر محصولات خود می‌توانید محصولات دیگران را نیز بفروش برسانید.

 

اما چرا فروش فایل؟

هر کاربر، دانشجو یا متخصصی در طی دوران تحصیل و کار، حجم زیادی فایل آماده در اختیار دارد که در اکثر مواقع این فایل ها پس طی دوره مذکور، بلا استفاده خواهند بود درحالی که مورد نیاز دیگران هستند؛ اینها می تواند شامل تحقیق، جزوات، نمونه های اجرایی و ده‌ها نوع فایل قابل دانلود دیگر باشد، واگذاری و فروش این فایل‌ها به دیگران یک منبع درآمد اینترنتی پایدار و سالم است.

 

استفاده از شاپرفا چه مزایایی دارد؟

شاپرفا سیستمی مدرن و نوآورانه می باشد که شما به راحتی می‌توانید کسب در آمد آنلاین خود را با آن شروع کنید. رابط کاربری واکنش گرا، ریسپانسیو با ابرازهای متنوع و بی شمار از ویژگی های اصلی آن می باشد. پلتفرم شاپرفا به شکلی طراحی شده است که مشتری بدون ثبت نام می تواند خرید خود را تنها با یک کلیک انجام دهد.
از جمله مزایای بالقوه شاپرفا عبارتند از :

  1. ارائه فروشگاه رایگان فروش فایل
  2. پرداخت کارمزد فقط به ازای فروش
  3. سیستم بازاریابی و جذب همکار فروش
  4. کسب درآمد حتی بدون داشتن فایل
  5. رمزنگاری تمامی فایل های آپلود شده
  6. تخصیص درگاه پرداخت اینترنتی
  7. مجهز به سیستم اطلاع رسانی پیامکی
  8. طراحی واکنش گرا و Mobile Friendly
  9. مجهز به سیستم آنالیز حرفه ای فروش و مشتریان

چه کسانی می‌توانند از شاپرفا درآمد کسب کنند؟

امروزه حتماً نیازی نیست تا برای کسب درآمد بالا و مداوم سرمایه ی بالایی داشته باشید. بلکه استفاده از ابزارهای مناسب مانند شاپرفا و کمی خلاقیت شما را به این هدف می‌رساند.

  • دانشجویان
  • طراحان
  • عکاسان
  • نویسندگان
  • وبمسترها
  • برنامه نویسان

چرا سیستم کسب درآمد شاپرفا

  • افزایش فروش حداقل ۱۰۰۰ درصد در ماه اول ثبت نام
  • ارائه فروشگاه رایگان فروش فایل و محصولات دانلودی
  • رمزنگاری تمامی فایل های آپلود شده
  • مجهز به سیستم آنالیز حرفه ای فروش و مشتریان

کسب در آمد مادام العمر فقط در سه مرحله!  عضویت رایگان

 

مشاهده وب سایت : www.shoperfa.com

لینک ثبت نام در سایت : www.shoperfa.com/signup

لینک مشاهده نمونه فروشگاه : www.shop.shoperfa.com

دستگاه فلزیاب ردیاب پی ام آر پرو

دستگاه فلزیاب ردیاب پی ام آر پرو PMR PRO محصول کشور آمریکا میباشد که ردیابی قدرتمند و کم حجم بودن این دستگاه و  همچنین قابلیت بسیار بالای آن شما را قادر می سازد تا شعاع ۵۰۰ متر و عمق ۱۵ متر به کاوش انواع فلزات آهنی و غیر آهنی (طلا،نقره،الماس و…) بپردازید. از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوان قابل استفاده در کلیه مناطق – کارکرد بسیار ساده جهت کاوش و آماده سازی دستگاه و بالانس در کمترین زمان ممکن آن اشاره کرد.

 

چنانچه به دنبال یک فلزیاب مطمئن می باشید ما به شما پی ام آر پرو PMR PRO را پیشنهاد می دهیم چرا که یکی از حساس ترین فلزیابهای موجود در بازار می باشد.
این دستگاه در بین فلزیابها یک معجزه به حساب می آید چرا که طراحان دقت دستگاه ردیاب پی ام آر پرو PMR PRO را تا حد قابل توجهی بالا برده اند و احتمال خطا را بسیار کاهش داده اند.

سایر فلزیابها در شرایط آب و هوایی متفاوت، دارای خطا می باشند مثلا ممکن است آب نمک یا خاک مغناطیسی را به عنوان فلز معرفی کنند و کاوشگر را به دردسر بزرگی بیاندازند اما فلزیاب پی ام آر پرو PMR PRO از این خطاها مبری است.
جستجوگر می تواند از پی ام آر پرو PMR PRO حتی در بدترین شرایط آب و هوایی استفاده نماید. پی ام آر پرو PMR PRO امتحان خود را در آزمایشگاه های معتبر پس داده است و بسیار مطمئن است.

 

پی ام آر پرو PMR PRO با فلزیابهای موجود در بازار مقایسه نکنید، سایر فلزیابها احتمال خطای بالایی دارند و گاها تپه های نمکی را به عنوان فلز معرفی می کنند و همچنین ممکن است تپه هایی که خاصیت مغناطیسی دارند را به عنوان طلا نشان دهند ، در پی ام آر پرو PMR PRO احتمال خطا به شدت کاهش یافته است.

فروش فلزیاب قیمت فلزیاب اجاره فلزیاب

 

ویژگی های دستگاه فلزیاب ردیاب پی ام آر پرو PMR PRO:

  • کم حجم و قابلیت حمل آسان
  • وزن سبک
  • دقت بسیار بالا در تفکیک فلزات
  • ردیابی بسیار دقیق و پرقدرت و بدون رقیب
  • قابل استفاده در کلیه مناطق
  • کارکرد بسیار ساده جهت کاوش
  • شعاع کاوش ۵۰۰ متر
  • عمق کاوش ۱۵ متر
  • محصول کشور آمریکا

مشخصات فنی می بند 3

می بند 3 در برابر می بند 2: چه چیزی تغییر کرده است؟

در ادامه به بررسی تغییرات دستند خرید می بند 3 نسبت به نسل پیشین می‌پردازیم. جدول مقایسه سریع تغییرات را ببینید:
می بند 3 در برابر می بند 2: طراحی

طراحی هر دو مدل تقریبا یکسان است. هر دو آنها از ترموپلاستیک با وزن
سبک و متریال دوست داشتنی ساخته شده است. به دلیل استفاده از باتری بزرگ
تر, وزن می بند 3 کمی بیشتر است.

[تصویر:  miband3-2.jpg]

می بند 3 در برابر می بند 2: امکانات

هر دو مدل دستبند امکانات مناسب برای پیگری فعالیت های ورزشی و تناسب
اندام دارند و همه آن چیزی هایی که نیاز دارید را فراهم کرده اند. یک صفحه
نمایش دارید برای کنترل ضربان قلب و تنظیم شدت ورزش, یک گام شمار برای تمام
طول روز و تهیه گزارش از میزان و کیفیت خواب در طول شب های گذشته, شما
همچنین می‌توانید دستبند را به نرم افزار Mi Fit متصل کنید و با آن به تماس
های تلفنی پاسخ بدهید. می‌توانید اهداف تمرین نعیین کنید و حتی با دوستان
خود رقابت کنید.

با این حال اما می بند 3 امکانات جدیدتر و بروزتر نیز دارد: استفاده از
بلوتوث نسخه 4.2 برای سازگاری با گوشی های با نسخه اندروید 4.4 و بالاتر و
IOS 9.0 و بالاتر. همچنین قابلیت NFC برای انجام پرداخت های سریع.

اما مهم ترین بروزرسانی می بند 3 (mi band 3) شامل صفحه نمایش بزرگ تر, باتری بزرگ تر و مقاومت در برابر آب است.

می بند 3 در برابر می بند 2: صفحه نمایش

صفحه نمایش 0.78 اینچ می بند 3 در برابر صفحه نمایش 0.42 اینچ می بند 2
علاوه بر اینکه بزرگ تر شده, روشن تر و شفاف تر نیز شده است. می بند 3
می‌توانید 24 کاراکتر چینی را نمایش دهد.

[تصویر:  miband3-1.jpg]

می بند 3 در برابر می بند 2: ضد آب

دستبند هوشمند می بند 3 دارای استاندارد 5ATM است و می‌تواند تا عمق 50
متر زیر آب قرار بگیرد, این امکان باعث می‌شود هنگام شنا و غواضی با خیال
راحت از آن استفاده کنید. مدل می بند 2 دارای استاندارد IP67 است, به این
معنی که فقط تا عمق 1 متری آب ‌می‌توان استفاده کرد.

طراحی فروشگاه اینترنتی توسط وینتو در کرج

اگر بدنبال طراحی یک فروشگاه اینترنتی هستید، تمرکز شما بر بازگشت سرمایه گذاری تان، تغییر بازار فروش و حفظ مشتریان دائم هدف نهایی شما محسوب میشود. تخصص ما طراحی سایت برای دوستان فعال در شهر کرج است. کرج به عنوان کلانشهری بزرگ زمینه زیادی برای فعالیت های اقتصادی نو پا همانند سایتهای اینترنتی دارد. ما با شناختی که از این نوع فعالیت ها و رقبا در کرج داریم میتوانیم بهترین مشاور و همراه شما در کسب موفقیت های روز افزون شما باشیم. طراحی فروشگاه اینترنتی کرج بدلایل زیادی نیاز به تخصص بیشتری دارد و این تجربه در اختیار کارشناسان وینتو میباشد.

با توجه به تجربه بسیار بد بسیاری از مشتریان طراحی سایت که از این وضعیت به ستوه آمدند بر آن شدیم که به شما قول بدهیم مانند سایر شرکت ها نباشیم. دیگر نگران طراحی ضعیف و غیر استاندارد که توسط شرکت های بی سابقه و بدون تجربه انجام می شود نباشید.

 

حالا سوال اینجاست که چرا باید برای فعالیت اقتصادی خود یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

شما با داشتن یک فروشگاه اینترنتی لازم نیست برای شروع یا ادامه کسب و کار خود یک دفتر یا مغازه بزرگ و پر هزینه داشته باشید ! همچنین  برای اینکه موجودی کالای خود را تامین کنید  دیگر لازم نیست تعداد زیادی از کالا تهیه و در انبار نگهداری کنید.

در دو هفته فروشگاه اینترنتی خود را تحویل گرفته و از خدمات آموزش و پشتیبانی وینتو بهره مند شوید ما همراه شما هستیم تا کسب و کار آنلاین خود را به حرفه ای ترین شکل ممکن راه اندازی کنید

چه دلایلی دیگری میتواند تولیدکنندگان را مجاب به داشتن یک فروشگاه اینترنتی کند:

  • طراحی فروشگاه اینترنتی و کاهش هزینه های فروش برای بازرگانان این شهر بزرگ
  • توسعه فروش محصولات و خدمات فراتر از منطقه و کشور به واسطه طراحی فروشگاه اینترنتی خوب و بهینه
  • طراحی فروشگاه آنلاین  بمنظور حذف واسطه ها و دلالان و ارتباط مستقیم با خریدار و مصرف کننده در شهر کرج

طراحی سایت با بالاترین کیفیت در وینتو - طراحی فروشگاه اینترنتی کرج

کاهش هزینه های تبلیغات و فروش با طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج

حقیقت این است که با وجود تلفن های همراه و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام ، هر روز به تعداد کسانی که از اینترنت بمنظور مقایسه و یافتن فروشندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمات استفاده می کنند افزوده می شود.باید بی اغراق بگوییم که  طراحی فروشگاه اینترنتی و حضور در کنار سایر رقبا یکی از ملزومات تجارت در دنیای امروزیست. کارشناسان شرکت پارسیان با بررسی کامل سایت‌های منتخب تجارت الکترونیک و همچنین رعایت و بهره‌گیری از جدیدترین متدهای طراحی سایت، اقدام به بومی‌سازی و طراحی سایت فروشگاهی نموده‌اند.

میدانید که یک فروشگاه اینترنتی چه تفاوتی با یک سایت معمولی دارد؟ ظاهر سایت فروشگاهی از جهاتی بی شباهت به یک مغازه لوکس نیست. به این صورت که صفحه اصلی سایت فروشگاهی به مانند ویترین مغازه ها شامل گلچینی از بهترین محصولات و اجناس است و با دیدن آن دیدی کلی از تمام محصولاتی که می توان در سایت یافت می دهد.

طراحی و پشتیبانی سایت کرج - طراحی فروشگاه اینترنتی کرج

امکان گسترش فروش محصولات در فراتر از مرزها با طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین
در گذشته شرکتها بمنظور گسترش محدوده فعالیت و فروش محصولات خود ناگزیر به احداث نمایندگی و تحمیل هزینه های بیشتر بودند و این در حالیست که طراحی فروشگاه اینترنتی چند زبانه و طراحی سایت ، شرکت را قادر می سازد که در هر جایی و هر کشوری که دسترسی به اینترنت وجود دارد بتواند مبادرت به تبلیغ و فروش محصولات خود از طریق فروشگاه آنلاین خود بپردازد.

طراحی سایت فروشگاهی کرج با در نظر گرفتن سازگاری آن با انواع گوشی ها و تبلت های هوشمند (طراحی سایت واکنش گرا) یکی از بدیهیاتی است که در طراحی سایت باید رعایت شود. اهمیت رعایت این مورد در این است که امروزه نزدیک به ۷۰ درصد اینترنت گردی ها از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها صورت می پذیرد. و طبیعتاً دارا بودن سایتی که با این وسایل هوشمند سازگار باشد این مزیت را برای مدیران سایت ایجاد می کند که هر شخصی در هر نقطه ای و با هر وسیله ی هوشمندی بتواند از سایت دیدن و یا خرید کند.

 

پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب در طراحی فروشگاه اینترنتی کرج
مشتریان فروشگاه شما می توانند مبلغ مورد نظر خود را از طریق کلیه کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب بصورت آنلاین پرداخت نمایند. روشهای مختلف پرداخت عبارتند از:

پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک های ملت، پارسیان و سامان
پرداخت درهنگام تحویل
واریز وجه به حساب
کلیه درگاه های پرداخت بین الملی (Paypal, 2Checkout, MoneyBookers , …)
کلیه روشهای پرداخت، با توجه به نیاز مدیر فروشگاه و در پنل مدیریت قابل مدیریت و فعال سازی می باشند.

طراحی حرفه ای سایت در کرج - طراحی فروشگاه اینترنتی کرج

امکانات عرضه شده در طراحی فروشگاه اینترنتی کرج

  • متصل به سیستم بانکی کشور – شتاب
    قابلیت پرداخت هزینه توسط کلیه کارت های شتاب از طریق اتصال به درگاه بانک ملت و پارسیان
  • تعریف روشهای مختلف ارسال
    امکان استفاده از روشهای مختلف ارسال کالا نظیر: پست پیشتاز، پیک موتوری، ارسال با تعریف هزینه ثابت
  • ثبت نام و مدیریت مشتریان
    ثبت نام در هنگام خرید، دسته بندی مشتریان و امکان ارسال ایمیل بصورت تکی یا گروهی برای آنها
  • تعریف بازه های زمانی تخفیف
    تعریف دوره های تخفیف برای هر محصول با قابلیت محدود نمودن دوره، برای گروه خاصی از مشتریان
  • کاملاً داینامیک، پانل مدیریت فارسی
    طراحی داینامیک فروشگاه ، دارای پانل پیشرفته مدیریت به زبان فارسی و درصورت نیاز به زبان انگلیسی
  • سیستم صدور کوپن تخفیف
    امکان تعریف کوپن تخفیف برای برخی کالاها براساس تشخیص مدیر فروشگاه و امکان استفاده توسط مشتریان
  • نمایش کالاها بشیوه های مختلف
    امکان افزودن لیست محصولات مانند: پرفروشترین ها، پربازدیدترین ها، آخرین محصولات افزوده شده و …
  • امکان فروش محصولات مجازی
    فروش محصولاتی مجازی نظیر: کتاب الکترونیکی، نرم افزار و … که مشتری پس از پرداخت قادر به دانلود می باشد.
  • اخذ نظر مشتری و امتيازدهي به کالا
    نمایش نظر و سیستم امتیازدهی مشتریان در مورد هر محصول پس از تائید توسط مدیر فروشگاه
  • دسته بندی محصولات
    قابلیت دسته بندی چندسطحی، نمایش بصورت درختی و تعداد محصولات موجود در هر دسته
  • تعريف آپشن های مختلف برای هر محصول
    امکان افزودن گزینه هایی نظیر سایز، رنگ بندی و آپشن های مختلف به هر محصول با قیمتهای مختلف

 

متفاوت رد طراحی سایت برای کرج - طراحی فروشگاه اینترنتی کرج

چرا وینتو را برای طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی در کرج انتخاب میکنید؟

سابقه ما در طراحی سایت های بهینه مناسب کرج خود گویای دلایل انتخاب شما خواهد بود.

برای مشاوره رایگان  از اطلاعات تماس در پایین صفحه استفاده نمائید.

جعبه‌ جدید ایرپاد با قابلیت شارژ بی سیم

گزارشی غیر رسمی منتشر شده است که به شروع عرضه‌ی جعبه‌ی جدید ایرپاد با قابلیت شارژ بی‌سیم در ماه دسامبر و با قیمت ۶۹ دلار اشاره می‌کند.

 

اپل در جریان مراسم معرفی آیفون‌ها و ساعت هوشمند جدیدش که روز سه‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته برگزار شد، خبر از ارائه‌ی نوع جدیدی از جعبه‌ی ایرپاد داد که از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار است. اما در هنگام برگزاری کنفرانس ایرپاد اپل، زمان عرضه‌ی این محصول اعلام نشد. اکنون سایت آلمانی‌زبان MacPrime به نقل از یکی از کارکنان شرکت اپل در سوئیس، اعلام کرده است که این جعبه‌ی جدید در ماه دسامبر سال جاری و با قیمت ۶۹ دلار عرضه خواهد شد.

از آنجا که قیمت جعبه‌های معمولی ایرپاد نیز ۶۹ دلار است، در نظر گرفتن قیمت ۶۹ دلاری برای این جعبه‌ی جدید منطقی به نظر می‌رسد. البته در جریان کنفرانس اپل، نمونه‌هایی از جعبه‌ی جدید به نمایش گذاشته شده بود که به‌وسیله‌ی پد شارژ بی‌سیم اپل موسوم به AirPower Mat شارژ می‌شدند و این پد شارژ نیز در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. با توجه به همین مسئله، سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا جعبه‌ی جدید ایرپاد تنها با پد شارژ اختصاصی اپل سازگار است یا می‌توان آن‌ را با پدهای دیگری که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند خرید ایرپاد نیز شارژ کرد؟

بر اساس گمانه‌زنی‌های اغلب وب‌سایت‌های فناوری، با توجه به سازگاری آیفون‌های جدید اپل با استاندارد شارژ بی‌سیم Qi، جعبه‌ی جدید نیز احتمالا با این استاندارد سازگار خواهد بود. همچنین مشخص نیست که آیا در آینده ایرپادهای اپل با همان جعبه‌های قدیمی ارائه می‌شوند یا با جعبه‌های جدید که از ویژگی شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. این احتمال وجود دارد که جعبه‌های جدید به‌عنوان یک گزینه‌ی اختیاری به خریداران آتی ایرپاد ارائه شوند.

منبع: zoomit

قاب Y7 Prime 2018

قاب محافظ هواوی وای 7 پرایم 2018 برند X-Level سری Guardian با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی کند و از زیبایی آن کاسته نمی شود.
قاب محافظ ار جمله لوازم جانبی ضروری برای گوشی است چرا که اگر ضربه ای به آن وارد شود هم هزینه تعمیر آن بالا است و هم باعث افت قیمت دست دوم آن می شود. لوازم جانبی Huawei Y7 Prime 2018

[​IMG]

قاب محافظ هواوی وای 7 پرایم 2018 فوق از برند معتبر و شناخته شده X-Level هست که کیفیت آن بسیار شناخته شده است. به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش می دهد و محافظت 360 درجه دارد.
برای محافظت بیشتر از لنز دوربین اطراف آن کمی برجسته تر طراحی شده است. قاب محافظ هواوی وای 7 پرایم 2018 برند X-Level در برابر اثر انگشت مقاوم است و لکه آب روی آن جذب نمی شود.
برای خرید و اطلاعات ببشتر روی لینک زیر کلیک کنید
قاب Y7 Prime 2018

دستگاه فلزیاب طلایاب  Rover Deluxe New Edition

دستگاه فلزیاب ۳D سری Rover نه تنها فلزیاب ساده با خروجی صوتی هستند ، دارای امکان ایجاد گرافیک سه بعدی عالی از زیر زمین را دارند. با توجه به فن آوری تک سنسور تایید شده ، این فلزیاب و گنج یاب به طور مطلوب برای شناسایی اشیاء پنهان قابل استفاده هستند.

دستگاه فلزیاب طلایاب Rover Deluxe New Edition ارتقا یافته دستگاه فلزیاب Rover C میباشد که مخصوص کشف گنج، طلا، نقره، سکه، جواهرات یا دیگر مصنوعات با ارزش مورد جستجو هستند. Rover Deluxe با استفاده از قابلیت های آن و بهترین عملکرد در خاک های مختلف، تمام نیازهای جستجوگر گنج را برآورده می کند.

 

نسخه جدید Rover Deluxe یک آشکارساز طلایی قابل تبدیل است که می تواند در ۲ حالت مختلف تشخیص استفاده شود.

۱- آشکارساز فلزی

حالت اول حالت “فلزیاب” برای جستجوی سریع گنج و یا تشخیص فلز توسط صدا است. آشکارساز یکپارچه فلز با تشخیص فلز فعال شده و از طریق سیگنال صدا جستجوگر طلا می تواند به راحتی فلزات را تشخیص دهد و بین مواد مانند آهن، طلا، نقره و آلومینیوم تبعیض قائل شود. هدفون بی سیم استریو اجازه صدای تشخیص بی صدا را می دهد. این حالت تشخیص فلز برای جستجو سکه مطلوب است.

۲- اسکنر سه بعدی زمینی

حالت دوم حالت اسکن سه بعدی است. در این حالت حرفه ای، جستجوگر گنجینه می تواند گرافیک سه بعدی از زیر زمین از جمله گنجینه هایی مانند فلزات گرانبها، جواهرات و یا سکه ها و خیلی چیزهای دیگر را به دست آورد. این آشکارساز فلزی برای جستجوی گنج می تواند به عمق زیاد برسد و از این رو برای جستجوی عمیق مطلوب است. تمایز فلزات(وجه تمایز بین فلزات) امکان فیلتر کردن نوع خاصی از فلزات را در زمان اسکن زمین فراهم می آورد.

 

فلزیاب ۳D Rover Deluxe شامل قابلیت های زیر برای جستجوی گنج (فلزات گران بها) است:

  • آشکارساز فلز با تبعیض
  • اسکن خودکار و دستی زمین با یا بدون تبعیض فلز
  • ارزیابی گرافیکی مقادیر اندازه گیری شده

 

استفاده از تبعیض کننده یکپارچه، که می تواند در طول اندازه گیری گرافیکی نیز فعال شود، اجازه می دهد تا عملیات حتی در مناطق با کیفیت بالا برای رسیدن به عمق زیاد ممکن باشد. این فلزیاب گنج مناسب برای استفاده در مناطقی است که دسترسی به آنها دشوار است. پس از هر اندازه گیری، مقادیر ثبت شده زمین را می توان به طور دقیق با نرم افزار Visualizer 3D مشاهده کرد . به این ترتیب می توان اندازه و عمق اشیاء واقع شده را تعیین کرد . همچنین ممکن است نتیجه گیری به نوع خاصی از فلز متکی باشد، که وابسته به تعدیل تبعیض کننده است.

 

طراحی مجدد نسخه جدید Rover Deluxe شامل ویژگی های زیر است:

  • نور پس زمینه نمایش برای جستجو در شب (روشن/خاموش قابل تنظیم)
  • چراغهای تزئینی ساخته شده در LED برای روشن شدن سطح زمین در تاریکی (روشن/خاموش قابل تعویض)
  • الکترونیک چرخشی اتوماتیک یکپارچه برای تسهیل روند اسکن زمین
  • سرعت ضبط دو برابر برای اسکن سریع
  • ساده و بهینه سازی منو ناوبری
  • طراحی هوشمندانه سبک وزن برای راحتی استفاده درازمدت
  • منبع تغذیه (باتری) کوچک و سبک وزن برای کار طولانی تر و شارژ سریعتر
  • هدفون بی سیم استریو برای صدای فراگیر
  • دارای محافظ شوک ، ضد حریق و کیف حمل PELI شامل. چرخ و دسته قابل انعطاف برای حمل آسان

با توجه به تعادل زمین، تکنولوژی یکپارچه ریزپردازنده، اندازه گیری عمق و ذخیره سازی اطلاعات توسط این فلزیاب های جستجوگر گنجینه به طور خودکار انجام می شود. ارزیابی در لپ تاپ کوچک انجام می شود که در آن منطقه اسکن شده می تواند در یک گرافیک سه بعدی در داخل نرم افزار Visualizer 3D مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

 

ارتقاء در دسترس برای Rover Deluxe

سنسور فوق العاده : با سنسور سوپر سنسور اختیاری در دسترس، قابلیت Rover Deluxe می تواند بهبود یابد. عملکرد عمق در مقایسه با نمونه استاندارد افزایش خواهد یافت. این اجازه می دهد اسکن های منطقه ۳D با وضوح بالا و همچنین تبعیض بین فلزات غیر آهنی و غیر آهنی.

منبع: دستگاه طلایاب فلزیاب Rover Deluxe New Edition

قاب محافظ گلسی اس 9 پلاس برند X-Level Hero

قاب محافظ گلسی اس 9 پلاس از سری محصولات Hero برند X-Level با کیفیت بسیار بالا و طراحی زیبا و شیک مناسب برای گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ. این قاب محافظ گلکسی اس 9 پلاس بسیار زیبا و ظریف و در عین حال مقاوم در برابر ضربه و خط و خش ساخته شده است.

ضخامت کم و وزن سبک قاب محافظ Samsung Galaxy S9 Plus برند X-Level باعث می‌شود هنگام استفاده حجم گوشی بزرگ نشود و همچنان خوش ساخت و زیبا باقی بماند. روی بدنه کاور Galaxy S9 Plus بافت ریزی دارد که علاوه بر زیبایی آن باعث می‌شود لیز نباشد.

دلیل کیفیت بالا و اصلی بودن جنس هنگام استفاده از این کاور محافظ Galaxy S9 Plus مزاحمتی برای استفاده از کلید ها, پورت ها, سنسور و دوربین وجود ندارد چرا که با دقت بسیار بالا برش خورده است. لوازم جانبی Galaxy S9 Plus

جنس این قاب محافظ از نوع پلاستیک سخت و فشرده است. کاور محافظ با جنس خشک از گوشی در برابر ضربه بهتر محافظت میکند. جنس رویه قاب نیز بسیار با کیفیت است و در برابر جذب اثر انگشت مقاوم و در نتیجه باعث افزایش طول عمر و حفظ زیبایی آن می‌شود.

منبع: linkedin