بهشتی به نام حصار قاجار

اطلاعات در مورد روستای حصار قاجار

بهشتی به نام حصار قاجار

اطلاعات در مورد روستای حصار قاجار

دال جنگل

اینجا که الان شخم زدن پاتوق فوتبالیستای قجر بود.نصف دوران بچه گی ما اینجا گذشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدس رمضان طا رمی 1392,11,04 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام خیلی عالیه یک مقدار هم از روستای من قمچ آباد توضیح بده .موفق باشی

سلام.باشه.حتما

حمید داداش بیک 1393,03,01 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام
با تشکر از عکس های زیبای قشنگ دهاتمون
من و به یاد دوران بچگی انداختی
شما پسر کی هستی؟ کدوم حیدری؟
شما سنتون خیلی کمتر از من است و من و به سال های دور بردی که دلم یه ذره شده بود برای اون دوران.ما رفیقای پرویز نجفی ، رامین بابا حاجی و ... هستیم
این ایمیل برای یکی از دوستانه ، آخی من زیاد به ایمیل سر نمی زنم
یاد جاده خاکی اونجا بخیر که الان آسفالت شده...
موفق باشی

باعث خوشحالیه منه که مطالب رضایتتونو جلب کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد